Meemi via kotiäidin elämää

10 vuotta sitten minä...
1. olin toista vuotta lukiossa
2. asuin Kalliossa
3. kävin 9 kertaa viikossa treenaamassa

5 vuotta sitten minä...
1. asuin 800 km päässä kihlatustani
2. tottuttelin koiranomistajan elämään
3. opinnot olivat alkutaipaleella

3 vuotta sitten minä...
1. suunnittelin täyttä päätä tulevia häitäni
2. olin juuri valmistunut DI:ksi
3. olin päättänyt jatkaa opintojani

1 vuosi sitten minä...
1. olin raskaana
2. odotin kovasti tulevaa äitiyslomaa
3. elin pääsääntöisesti pilvilinnoissa

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen kaivannut takaisin töihin
2. olen kaivannut töistä takaisin kotiäidiksi
3. olen yrittänyt laihduttaa

Eilen minä...
1. olin päivän töissä
2. leikin illalla tyttäreni kanssa
3. kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä

Tänään minä...
1. tuhlaan työaikaani vanhojen muistelemiseen
2. yritän muistaa muuttaa puhelinliittymäni uuteen
3. saunon kavereiden kanssa

Huomenna minä...
1. raadan taas töissä
2. urheilen illalla
3. yritän olla ystävällinen kanssa ihmisilleni